onsdag 11 november 2009

Kreativitetsstiltje

Chokladcupcakes med creme cheese frosting, täckta med SP, fjärilar i flowerpaste

Det har varit lite intensivt på jobbet och förkylningar och annat som cirkulerat så det känns som om skapandet går lite på sparlåga just nu! Vi hade en jättehärlig akvarellworkshop till förra veckan, men jag har inte ens hunnit ladda över bilderna från kameran - de kommer förhoppningsvis snart. Så länge får jag nöja mig med att presentera några cupcakes som jag gjorde med min nya "leksak" häromveckan. Om det inte är uppenbart av bilden så består nyinvesteringen i en mönsterkavel. Mycket trevlig pryl... Tyvärr hade fikagästerna lite brått så det blev inte riktigt den finish jag hade önskat på bakverken, men man ser hur det är tänkt. Kanske?
På skaparfronten intet nytt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar