onsdag 21 september 2011

Flygplanstårta


En tårta jag gjorde till en kompis om är pilot för ett tag sedan. Väldigt enkel variant på dekorationer eftersom jag inte hade tid att modellera något, allt är bara utskuret i sockerpasta. Men det blev ganska bra ändå. Kollade lite på bilder på nätet på den flygplanstyp han flyger, själv kan jag inte se skillnad på ett JAS-plan och en helikopter, typ....

Det här blir nog sista tårtan på ett tag. Det är lite mycket med jobb och liv och annat just nu som fått mig att inse att jag nog måste lägga bakningen på hyllan tillsvidare. För att vara ärlig har det ju iofs inte blivit så regelbundna inlägg den senaste tiden hur som.... Jag tänkte låta bloggen ligga kvar ändå för recepten och tipsen eftersom jag får en del frågor fortfarande. Kanske det även dyker upp något enstaka bidrag framöver också när lusten faller på (och någon fyller år). 

Tack för alla roliga kommentarer och frågor i alla fall kära läsare! 

2 kommentarer: